tirsdag 15. februar 2011

Drømmer om langt hår

Når hair extensions først kom på markedet, var det mest vanlig å lime håret fast, noe som blir mindre gjort nå. Det gjør nemlig at håret blir enda mer slitt.


Jeg har bestilt meg micro rings extensions og venter spent på å få disse!!!
Det er nettop fordi det ikke skal være noe lim i håret mitt, jeg har førsøkt flere exstensions, men aldri blitt fornøyd. Gleder meg veldig til å se resultatet. Skal selvfølgelig legge ut bildet når jeg ffår det på, neste uke.
Håret mitt er forholdsvis ''langt'', men siden jeg har naturlige krøller må det klippes ofte, for ikke å få splitte tupper, og da blir det ikke noe særlig lengde på det.

Kommer til å legge ut bilder her om hvor enkelt det er å ha på disse ved hjelp av en søt frøken Milla, som er frisørlærling.

Det er europeisk hår og kjempebra kvalitet!

Jeg bestilte det hos locks & bonds,nettsiden finner du http://www.locksandbonds.com/store2/

Ta en titt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar